HNDZS , 22. mája 2014

Konferencia Wine Camp 2014

Už o 7 dní, 30.mája 2014, sa v bratislavskom hoteli Sheraton uskutoční prvá konferencia o víne, marketingu a socialnych médiach.

Wine Camp sa zameriava na podporu nových a inovačných prístupov a k rastu komunikácie v sektore vína. Tento ročník organizátori rozdelili do dvoch častí:

od 9:00 hod – 13:00 hod tvoria prednášky s priestorom na diskusiu
od 13:00 hod – 15:00 hod venovaná debatám, obedu a neformálnej degustácii vín účastníkov konferencie.

Konferencia je určená pre všetkých profesionálov, ktorí pracujú s vínom, od vinárov, blogerov, kúzelníkov zo sveta sociálnych médii a obchodníkov, ktorí sa zaujímajú o svet inovácii v komunikácii, podporujú netradičné myslenie a využívanie nových technológii vo svete vína.

Chceme hovoriť o podnikaní s vínom a chceme ukázať, že existujú spôsoby ako môže vinársky podnik rásť. Na to potrebujem viac ľudí, ktorí budú piť viac vína a my chceme nájsť odpoveď na otázku ako tomu môžeme pomôcť. Ako môžeme viesť spotrebiteľa k dobrému vínu a čo robiť aby sa s vínom cítil dobre. Toto neformálne fórum, na ktorom sa odborníci vo svojom odbore delia o svoje skúsenosti má vyvolať produktívne diskusie ako urobiť svet vína krajší, zábavnejší a zaujímavejší. Zakladatelia tohto formátu sa inšpirovali existujúcimi udalosťami vo svete vína, akými sú Európska konferencia blogerov o víne a Wine Business Innovation Summit. Konferencia je otvorená pre všetkých účastníkov na diskusiu, ktorá bude nasledovať po každej zo štyroch prednášok, ktoré tvoria hlavný program tohto formátu. Každý, kto bude chcieť prispieť dostane šancu podeliť sa o svoje myšlienky a skúsenosti. Okrem hlavných tém v dopoludňajších hodinách, program pre účastníkov zahŕňa rozhovory pri káve a pri víne.

Preto chce Wine Camp vytvoriť kreatívne prostredie na podporu výmeny poznatkov, budovanie vzťahov a pripraviť vhodné podmienky na začatie nových projektov. O čom sa bude na Wine Campe diskutovať? Prvé fórum má nasledujúce témy prednášok:

1/ Je marketing nielen pre vinárov strašiakom?
2/ Sú sociálne médiá krátkodobým výstrelkom alebo nevyhnutnosťou?
3/ Web ako nástroj prezentácie i predaja
4/ Case study „Coffee Fest“ alebo ako pracovať s komunitou

Takže, ak ste výrobca vína, obchodník, sommelier, novinár, blogger, podnikateľ, web developer, špecialista na komunikáciu, zástupca vinárskej oblasti alebo čohokoľvek iného čo súvisí s vínom, na Wine Campe by ste nemali chýbať. Pre viac informácii pošlite email na adresu organizátora peter@handzus.com.

Najčítanejšie články »