RONA/Karin Jurgová , 27. mar 2017

RONA reprezentovala na výstave Ambiente vo Frankfurte

Slovenská sklárska spoločnosť RONA patrí medzi popredných svetových výrobcov bezolovnatého nápojového skla známeho ako krištalín, ktoré presne definuje Smernica 69/493 ES.

váza (LR 65078) z rady TOP VISION 2017

Ročná produkcia sklárne presahuje 60 miliónov kusov a 96 % svojej produkcie vyváža a je dostupná vo viac ako 80 krajinách sveta. Skláreň obchoduje so širokou škálou zákazníkov z celého sveta a poskytuje im činnosti spojené s vývojom, výrobou a servisom nápojového skla v segmente skla pre domácnosti a skla určeného pre gastronómiu, letecké a lodné spoločnosti. Produkty sklárne možno nájsť v Buckinghamskom paláci či v Bielom dome. RONA vytvorila v roku 2006 aj darčekovú súpravu pre futbalový klub Manchester United určenú pre fanshopy. Na prelome rokov 2008 a 2009 kreovala a vyrábala súpravu skla pre fanúšikov FC Barcelona. Sklo z Lednických Rovní sa dá nájsť aj v jednej z najluxusnejších reštaurácií v New Yorku v Rockefellerovom centre, v luxusných hoteloch v Dubaji, Las Vegas. Sklo spoločnosti RONA odoberajú letecké spoločnosti Emirates, Qatar Airways, Etihad, KLM, American Airlines. Kalichy série Harmony s figurálnou nohou boli prezentované v americkom sitkome zo sveta mladých fyzikov Teória veľkého tresku.

Značka RONA má veľkú tradíciu siahajúcu do 19. storočia. V roku 2017 firma oslavuje 125. výročie založenia. Dlhodobá existencia sklárne je dôkazom, že kultúra stolovania má nielen veľkú tradíciu, ale je súčasťou nášho životného štýlu, ktorý nám dáva pocit pohody. Značka RONA znamená inovácie a kvalitu vo svetovom meradle vďaka vlastnostiam svojich produktov: čírosť skla, brilancia, extrémna pevnosť a odolnosť voči nadmernej technickej záťaži, sklo vhodné do umývačiek riadu, bezolovnatý krištáľ.

Vedenie veľtrhu AMBIENTE blahoželá k 125. výročiu

V dňoch 10.-14.2.2017 sa RONA, a.s., tak ako každý rok, zúčastnila medzinárodného veľtrhu AMBIENTE, ktorý sa tradične konal na výstavisku vo Frankfurte nad Mohanom. Ambiente je veľtrh s tovarom zameraným na 3 hlavné oblasti a to stolovanie, darčekové predmety a životný štýl, ale predovšetkým na nové svetové trendy a inovácie v tejto oblasti. Veľtrh ponúka možnosť predstaviť inovatívne návrhy produktov na medzinárodnej scéne s cieľom nájsť vhodného partnera na spoluprácu, je miestom, ktoré ponúka unikátne  marketingové a obchodné príležitosti získať kontakty a tak preniknúť na nové trhy. Tohtoročný veľtrh Ambiente skončil s návštevnosťou viac ako 142 000 návštevníkov zo 154 krajín pri účasti 4 454 vystavovateľov z 96 krajín.

Súbor LORD

RONA v tomto roku ponúkla svojím klientom celú radu noviniek v hladkom sortimente. V mechanicky tvarovanom výrobnom programe skláreň predstavila 3 nové tvarovo odlišné súbory: LORD, BALLOON a DEGUSTATION. Súbory sú dôkazom dokonale zvládnutej technológie tzv. ťahanej nohy v mechanickom prevedení.

V ručne tvarovanom sortimente skláreň uviedla nový koncept pod názvom RONA PREMIUM, ktorý zaujal nielen kombináciou tvarov, ale hlavne poňatím darčekového konceptu. To sa plne prejavilo v luxusne prevedenom bielom balení s platinovou razbou. Každý kus kolekcie je unikátne majstrovské dielo, ručne fúkané a remeselne dotiahnuté v tzv. tenkostennej technike. Sortiment je predovšetkým určený pre klientelu, ktorá chce prekvapiť svojich blízkych krásnym darčekom vo vzácnych okamihoch alebo jednoducho tešiť sa z tejto nadčasovej krásy v pohodlí svojho domova.

Rada ručne vyrábaného skla TOP VISION  bola zostavená pre zobrazenie najexkluzívnejších autorských myšlienok a zároveň predstavuje

stohovateľné poháre

technické a výrobné možnosti sklárne. Elegantný a jedinečný dizajn bol pretavený do neobvyklých tvarov vínnych karáf, okrúhlych váz pripomínajúcich kolesá, premáčknutého džbánu a mnohí ocenia praktickosť stohovateľných pohárov a váz.

Sortiment dekorácií bol tento rok zameraný na predstavenie techník v ich čo najširšom rozsahu rozpracovaných v jednom motíve. Posilnenie kapacít v strojnom bruse, ktorý patrí k technikám predstavujúcim eleganciu a luxus, RONA odprezentovala v hrubostennom sortimente určenom priamo na tento typ technológie. Na výber je 24 položiek hladkého skla prehľadne zhrnutom v leaflete, ktorý inšpiratívne ponúka ukážky dekorov. Ich konečný výber a návrh však plne zodpovedá požiadavkám a potrebám zákazníka.

Najčítanejšie články »